x

با عضویت در خبرنامه هاتبرد موزیک همیشه بروز باشید.

توضیحات (i)

- این سرویس توسط گوگل ارائه شده و بدون تبلیغات است
- بعد از کلیک به روی گزینه اشتراک پنجره ای باز میشود و باید کد امنیتی داخل صفحه را وارد کنید
- توسط ایمیلی که برای شما ارسال میشود مراحل عضویت را تکمیل کنید
امروز پنج شنبه 28 شهریور 1398 شما در هاتبرد موزیک هستید.
به سایت هاتبرد موزیک خوش آمدید.
هاتبرد موزیک » آهنگ ایرانی
  • آخرين آهنگ ها
  • آخرين آلبوم ها
  • آخرین موزیک ویدیو ها
  • آخرین فیلم ها
  • آخرین سریال ها

پست های ویژه

بیشتر...

امروزه از سئو و تبلیغات همسان ( یا Native ) به همراه استراتژی‌ های دیجیتال مارکتینگ محتوایی برای اطلاع رسانی به مخاطبان استفاده می ‌شود . « سئو » به منظور بهینه ‌سازی موقعیت در موتورهای جست‌ و جو استفاده می شود .  این اصطلاح برای هر روشی به کار می رود که با هدف بهبود رتبه سایت شما در گوگل استفاده می‌ شود .    ایجاد محتوای با ارزش و مفید بخش مهمی از هر استراتژی سئو است  .  تولید محتوای مناسب برای مخاطبی است که در حال جست‌وجوی عبارتی در گوگل می‌باشد ، یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود سئوی یک وب‌ سایت است .  هر چه محتوای شما غنی ‌تر باشد ، در گوگل جایگاه شما بالاتر خواهد شد .

آزمون A/B برای انتخاب محتوای مختلف :

در هنگام تصمیم گیری برای استفاده از پلتفرم‌ های کشف محتوا ،  لازم است محتواهای مختلف خود را از طریق انجام آزمون A/B تست نمود و دید کدام ‌یک تاثیر بیشتری بر خوانندگان محتواها دارد . توصیه می شود از تبلیغات گذشته ‌تان بهترین مطالب را استخراج نموده  و روی آنها دوباره کار کنید .  با این ترفند می ‌توان انتظار داشته باشید تا گوگل دوباره مطلب شما را بازخوانی نموده و رتبه بهتری به آن دهد .  همچنین پیشنهاد می شود ایده بهتری را درباره موضوعی که در گذشته نوشته‌ اید ،  اجرا کنید یا  درباره موضوع مد نظر خود ،  ویدئو بسازید ،  بنرهای جدید تولید کنید و در کل از سبک گذشته خارج گردید  . طبق آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران،  چنانچه از تبلیغات همسان برای ارتقای ویدئوی موجود یا محتوای پادکست بهره می گیرید ،  می ‌توانید از همان‌ محتواها استفاده کنید و دوباره مطلب جدید تولید نمایید .  انجام چنین مواردی در کار سبب می‌ گردد تا بتوانید محتوای قوی ‌تر و بهتری را برای سئو تولید نمایید .

استفاده از تبلیغات همسان برای کمک به رنکینگ محتوا :

حفظ معیارهایی همچون خوانایی محتوا ،  کیفیت محتوا ،  بک ‌لینک و حضور در رسانه ‌های اجتماعی یکی از راه‌ هایی که سبب می ‌شود تا گوگل ،  تعداد پست‌ ها یا وبلاگ شما را بالاتر و با ارزش ‌تر از دیگران بداند . به ‌صورت غیرمستقیم تعداد لایک‌ ها ،  به اشتراک گذاشتن‌ ها و توئیت‌ های صفحه یک وب ‌سایت می ‌تواند بر رتبه ‌بندی گوگل تأثیر داشته باشد .  گفتنی است گوگل به‌ طور مستقیم به تعداد لایک ‌ها ،  به اشتراک گذاشتن‌ ها‌ و توئیت ‌هایی که از صفحه وب ‌سایت شما ارسال می‌ شود ،  توجه نمی‌ کند و برای گوگل تعداد آن‌ها ملاک نیست ؛ اما لازم است برای سرعت بخشیدن به میزان اشتراک ‌گذاری مطالب در شبکه‌ های اجتماعی با کیفیت بالا ، توصیه می شود آن را در دید مخاطبان بیشتری قرار دهید   .  پلتفرم‌ های کشف محتوا مانند « کانگورو » یکی از راهکارها  برای رسیدن به این هدف  است .  به کمک این پلتفرم‌ ها می ‌توان به جایگاه نسبتا خوبی رسید و ROI آنها نیز مثبت شود . همچنین ،  گرفتن لینک از سایت‌ های معتبر یکی از موثر ترین راه‌ های افزایش رتبه سایت یا وبلاگ شما  است .  با بهره گیری از ویژگی‌های پلتفرم‌های کشف محتوا می ‌توان سایت‌ های خاصی را برای نمایش محتوای خود برگزید .(منبع: دوره جامع دیجیتال مارکتینگ ) گفتنی است چنانچه شما محتوای خود را در سایت‌ های مختلف تبلیغ می ‌کنید ،  باید احتمال حضور ویراستاران ،  کپی‌ رایترها و رقبا را نیز مد نظر داشته باشید .  پس لازم است سنجیده رفتار کنید و نباید ایده ‌ای ناب اما ناقص را برای یک مطلب در اختیار همگان قرار داد تا آن‌ها بتوانند آن را بهتر بنویسند .  باید همواره  در جست ‌و جوی راهی برای ایجاد شرایط بهتر تبلیغاتی و معرفی کسب‌ وکار خود بود .

بیوگرافی نویسنده

مشاهده تمامی 4451 پست

مطالب مشابه

  1. دانلود VR X-Racer - Aero Racing Games 6.1 بازی مسابقه واقعیت مجازی اندروید
  2. دانلود آهنگ جدید پازل بند بنام صاف و ساده
  3. چگونه هنگام کار از کمر درد جلوگیری کنیم؟
  4. دانلود Online Head Ball 32.03 بازی فوتبال آنلاین اندروید
  5. دانلود آهنگ جدید سینا سرلک بنام کلاغ به خونش میرسه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه


به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

برچسب ها